Thank god it's friday



FREDAG! Det betyder alltså att dagen började mede bild och sen skulle några ha omprov i juridik och vi andra jobbade med ELENE(bajsskitkorv)-projektet som man tydligen skulle göra en brochyr av. Eftersom att det är så sjukt tråkigt att göra det där projektet så gick det apdåligt att formulera allt i en brochyr.
Nog om det, sen gick vi iallafall och käkade lunch på Subway och sen hade vi svenska dör vi kollade på delar ur "Hamlet". Jag förstod inte ett dyft så den lektionen var ju inte heller särskillt givande.

Nu är det iallafall klart att vi ska flytta till en annan lägenhet. Fast den ligger i samma hus fast på en annan våning så det är ju inte jättelångt. Ärligt talat så orkar jag inte bry mig längre, vi har typ flyttat 13 gånger på 18 år så jag är uppvuxen med detta om man säger så.

Ikväll kommer Snuskmumriken hit och kollar på Idol med mig. Mariette ska UT!!

Kommentarer
Postat av: Boris

JAG ÄR INGEN SNUSKMUMRIK YUREK!!!!

2009-11-27 @ 16:43:57
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Johan Becker

nehepp, förlåt mig hemulen menade jag såklart ;)

2009-11-27 @ 16:53:37
URL: http://notdirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0