Ta bort scarfen, den är lite too much

Kvällen igår var inte rolig på något sätt. Jag fick ångra starkt att jag tog sprutan när jag låg i min säng med hur mycker kläder som helst och ändå hackade tänder. Sen gjorde det ju grymt ont i armen också så den bara låg som en lång korv brevid mig. Jag har alltså legat raklång hela natten eftersom att det var omöjligt att sova på sidan. Vänstra sidan förstod man ju att man inte skulle kunna sova på men när man la sig åt höger sida så gjorde det nästan minst lika ont så det var bara att ligga som ett lik i en kista hela natten. Vaknade dessutom runt halv 2 och mådde så satans illa att jag trodde jag skulle spy. Somnade dock om efter nån timmes pina och vaknade imorse och bestämde mig för att inte gå på bilden för jag orkade inte ta mig upp ur sängen.
Så det var bara 2 lektioner i skolan och sen åkte jag och Stina till Jakan för hon skulle köpa linsvätska och själv köpte jag hårfärg så nu sitter jag med brunt hår. Eller jag måste gå och tvätta ur färgen nu så snart är det klart ;)
Jag tog helt enkelt tag i saken och blev brunett igen efter 2 års tjatande utan att fått tummen ur röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0