RÖR MIG INTE!

Var e var e var e Skuggan? Var e var e var e Skuggan? Var e var e var e Skuggan? Vart kan Skuggan va?
Godafton Sverige! Ni får ursäkta min frånvaro från bloggen men dom senaste dagarna har jag faktiskt byggt en lådbil tro det eller ej. Jag hade tänkt komma åkande i den till skolan likt familjen Flinta för dom är mina idoler.
Det har inte hänt så mycket i veckan ändå, vi har typ inte haft några lektioner för lärarna har varit borta. Dom kanske har legat på en strand på Mauritzius hela bunten. Eller så har dom gått och fått nöff nöff-influensan.
Igår fick jag ett ryck och började kolla på gamla avsnitt av Andra Avenyn från säsong 1 på youtube. Det är dock pissigt att youtube är wesserschmittar och har tagit bort ljudet på typ hälften men jag är lika glad för det. Eller nej det är jag inte men det lät bättre att skriva så. Jag tänkte faktiskt fortsätta mitt tittande nu eftersom att jag inte hann färdigt igår.

Idag hade vi ett ruttet religionsprov som jag inte hade plugga på. Jag sköt liksom fram plugget tills igår men då fanns det så mycket annat jag ville göra som t.ex kolla på tv så vi får väl se hur provet gick. Träffade även min pappa idag efter skolan och fikade i Solna centrum. Är det inte fars dag snart? Då hade jag iallafall tänkt köpa något riktigt fin till honom för en gångs skull bara för att jag har dåligt samvete för att jag inte bor med honom.

Kommentarer
Postat av: Håkon Fors-Larsen

äntligen nåt nytt haha :)

Ja kollar också på andra avenyn nu ahha, de va så ofantligt längesen ja såg de här avsnnitterna, de var så himla mycket bättre den säsongen asså! dom kan lika gärna sluta sända de nu förtiden så jäkla torrt!

2009-11-05 @ 19:51:03
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0