Mördarpotatis

....Eller mordarpotatis som en viss Georgy sa en tidig höstmorgon år 2007. Idag har varit en lika onödig dag som alla andra skoldagar. Etik, natur, lunch på Subway och civilrätt. Skulle egentligen haft datakunskap efter skolan men läraren var sjuk så vi gick hem istället. När jag kom hem så träffade jag Elinpelin för att vi skulle gå en promenad men vi bestämde oss för att fika på Waynes istället.

Jag har fortfarande inte färgat håret så jag går tyvärr fortfarande runt och ser ut som Claire Wikholm. Tänkte försöka hinna färga imorrn innan dansen men grejen är den att jag orkar inte pröjsa för hårfärgen. Jag måste öpa 2 paket för att det ska räcka till mitt hår så det blir 200 varje gång. Oke, det är inte jättemycket pengar men det är såna pengar som känns onödiga att lägga ut. Ungefär samma sak som när man köper en ny mascara. Eller ett par svata leggings. Sjukt tråkigt. Men å andra sidan så vill jag ju inte gå runt och se ut som en jultomte.

Jag känner mig typ såhär läcker;


Kommentarer
Postat av: Moniqa Fitt Bergman

HAHAHHA fyfasen vilken ful kärring. Ser nästan lika sexig ut som Kristina Lugn! ;)

2009-11-25 @ 13:58:07
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0