Messa om det är nåt..

Dålig uppdatering den här helgen kan jag nog tycka. Ska försöka sammanfatta den så gott det går. I fredags kväll så kom ju Stins Carl-Philip hit och kollade på Idol med mig. Äntligen åkte äckel-lebb-Mariette ut!
Igår jobbade jag 11-16 och det var ju World Childrens Day på Donken så det var ansiktsmålning och lite sånt. På kvällen kollade jag på Robinson Karibien och störde mig på att det typ bara är gamla fetma-gubbar i killaget. Osmakligt att titta på liksom..Efter Robinson så åkte jag och Fille in till Kungsholmen för att vi skulle bowla med Skeppet och Oskar som jobbar på bowlinghallen så vi fick allting gratis inklusive dricka. När vi hade bowlat klart så drog vi vidare till nån krog vid Fridhemsplan (läs; brittisk pub) och så satt vi där ett tag men det var typ bara 40+:are där så vi tog en taxi till Medborgarplatsen för att kolla om det fanns nåt ställe med mera drag på men det var inget som föll oss på läppen så vi gick till Mariatorget för att hitta något annat ställe men allt höll typ på att stänga så det slutade med att vi hamnade på nån slemmig kines-biljardklubb. Sen stängde även dom så då gick vi hem till Skeppet och kalasade vidare ända tills klockan 5 och då gick vi och la oss. Jag och Oskar fick ligga och trängas på en liten luftmadrass med en handduk som täcke. Dessutom så åkte lufen ur madrassen så jag sov faktiskt inte många minuter i natt för att vid halv 9 så var jag tvungen att åka hem och byta om och sånt för att jag och Stina skulle på förhandsvisningen av nån animerad film som heter Arthur eller nåt för Isabell frågade mig på jobbet igår om jag ville gå för hon hade biljetter så wtf, gratis bio, gratis godis och dricka + en cheeseburgare. Det tackar man ju inte nej till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0