Lusseboulle

Hejsan hoppsan där hemma i stugorna! Idag är det torsdag vilket innebär att det bara är extremt trista lektioner i skolan. Efter skolan så svängde jag, Shrek och Åsnan in på Hemköp och shoppade lusseboullar och Trocadero. Efter det åkte dom hem och jag inväntade min pappa. Sen åkte jag och pappa in till stan och gick runt lite inne på Fältöversten innan vi stack upp till farmor och farfar och käkade gratis middag. Det var länge sen jag träffade dom så det var mysigt. Jag gillar dom jättemycket fastän som drar jättetorra skämt.
Nu sitter jag iallafall och väntar på att Mammas pojkar ska börja och sen ska jag se Paradise Hotel. Så se nu till att ha en fortsatt trevlig kväll och beté er om schítar! Tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0