Kan jaeg få intervjua er?

Godmorgon älgskitar! Imorse var jag grymt äckligt trött så jag messade till Sten Sture den äldre och Fläskfillé och gav dom ett förslag om att skita i psykologin och ta sovmorgon istället. Det var tydligen ett bra val för sen messade Pamela och sa att vi inte hade några lektioner idag så för en gångs skull gjorde man helt rätt i att inte gå till skolan. Fast vi var ändå tvugna att åka dit en liten stund för att jobba med vårat ELENE(fittanus)-projekt som en lärare har gett oss ig på. Hon har varit lärare sedan 1998 så hon VET tydligen hur man sätter betyg. Själv har man varit elev sen 1997 så jag VET att det inte var ett rättvist betyg.
Efter att ha jobbadt med skitprojektet i typ en timme så gick jag, Snusmumriken och Fillifjonkan till Espresso House och käkade lunch och sen åkte vi hem. Då mötte jag mamma så gick vi och kollade på en lägenhet som vi kanske ska flytta till. Jag tycker att det känns fett onödigt eftersom att den lägenheten ligger i huset snett mittemot men min mamma tycks gilla att flytta från kvarter till kvarter. Själv tycker jag att vi ska lämna skithålet Jakobsberg för evigt.

Juste, jag har färgat om mitt hår nu också så jag ser inte ut som Roger ifrån Bonde söker fru längre :)

Nu ska jag käka och sen blir det dans. GOD JUL!
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0