Jag skulle behöva kopieeeeraaa

Hej måsar! Imorse väcktes jag av mitt alarm mitt i en spännande dröm som handlade om att jag var en brunhårig överviktig kille som led av astma och jag skulle precis få åka ambulanshelikopter men då vaknade jag såklart. Bajs! Jag som alltid har velat åka helikopter!
Jag åkte iallafall till jobbet och efter en halvtimme så frågade Jonaz om jag eller Hanna ville gå hem så jag valde att dra hem istället. På vägen hem köpte jag faktiskt en tröja från Dressman till min pappa som fars dag-present.
På tåget så mötte jag Fille som var påväg hem från Oliver så vi bestämde oss för att käka lunch på Tastys i Jakan. Efter det gick vi bort till Burger King och kollade när Elin jobbade samt tiggde en glass. Vi satt och väntade på henne i typ 2 timmar och när hon väl slutade så gick jag ändå hem på en gång. Nödvändigt ;)

Ikväll ska jag väl antagligen bara glo på tv och gå och lägga mig rätt tidigt för det störde mig att jag inte fick sova ut imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0