Du vill ju ha Olle

Hel allesammans! Igår skrev jag inget eftersom att jag typ spenderade hela min vakna tid i skolan och när jag kom hem fungerade inte mitt fitt-internet. Senare på kvällen spydde min syrra så jag försökte göra allt för att inte bli smittad. Jag gick runt med ett par strumpbyxor över huvudet för att skydda mun och näsa och sen bannlyste jag familjen från mitt rum som jag vädrade ut så att det var så svinigt kallt att det antagligen var frost på skrivbordet.
Idag har jag också varit i skolan och när jag kom hem har jag fortsatt mitt desperata försök att slippa smittas. Jag känner på mig att min syrra har fått grissjukan så snart kommer väl även jag insjukna. Trots att jag hade tänkt vaccinera mig den här veckan. Det skulle vara så typiskt att hinna bli sjuk innan man hinner vaccinera sig. Mitt förslag var redan igår att låta Johanna bo på balkongen men det var ingen som tyckte att det var en bra idé. Jag funderade faktiskt skarpt på att gå ut och lägga mig på en parkbänk att sova, men jag höll mig till mitt svinkalla rum.
Nu återstår det väl att se om jag klarar mig från detta. Om jag inte skriver imorgon så vet ni att jag ligger och spyr och funderar på att sticka en kniv i mig så att jag får dö och slippa denna vidriga sjukdom. Det är så äkta småsyskon att släpa hem såna här sjukdomar! Jag önskar att jag bodde i en helt egen lägenhet där jag kunde vara helt isolerad!
Jag börjar faktiskt känna mig lite varm! :O Fast det kanske beror på att jag har en mössa på mig. Men ärligt, jag känner mig faktiskt lite tung i huvudet! Nej, det kanske bara är en inbillning. Jag ska kolla på Andra Avenyn för att lugna ner mig lite.
Hörst imorrn! (kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0