Död åt sjukdomar!

Nej nu orkar jag inte mer! Jag vill vara frisk nu! Annars kan jag lika gärna gå och kapa mitt huvud för min feber vägrar ju gå ner! Seriöst, hur många dagar ska man ha feber egentligen? Jag ber till Gud, Jesus, Allah, Ismael, Moses, Troses och allt vad dom heter att jag känner mig pigg imorgon! Jag kan inte ens gå ut till köket utan att känna mig helt slut och behöva lägga mig i sängen och vila. Värsta pensionärsfasonerna! Eftersom att jag har legat orörlig i min säng och inte ens orkar lyfta armen för att ta tag i fjärrkontrollen och växla kanal så har jag kollat på "Förkväll". Ärligt, det kan ju bara va 50+:are som kollar på det!
Imorgon tänkte jag ju pallara mig till skolan och ta svinvaccinet men får man ens ta det om man är sjuk? Jag kanske får värsta biverkningarna och låter som en kastrerad kamel resten av livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0