Det är som en hel djungel därinne

Usch, jag mår inte bra. Har legat i sängen den största delen av dagen och kollat på alla Andra Avenyn avsnitten från 3:e säsongen och det var verkligen waste of time. Det handlar ju bara om alla gamlingar! Snacka om att serien har blivit mossig. Jag kollade även på Riverside i brist på annat och man kan ju inte annat än skratta år dessa skådisar. Fick dom rollen i påskägget kan man ju undra? Den ena är ju fan sämre än den andra, liksom seriöst, hur kunde negerbögen få en roll? Sugigare skådis får man ju lta efter..
Förövrigt känns det som att jag börjar få parkinson. Jag darrar i hela kroppen och han knappt hålla i ett glas med vatten utan att det skvimpar ur. Måste se väldigt roligt ut. Jag rör mig även som en stelopererad 85-åring som har fått en stock rätt upp i röven. Så, nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: Näeir man ska reida

Gud va jobbigt de låter!

Jag har panik för jag kommer cokså bli sjuk snart säkert!!

Ja asså säsong 3 är liksom lika torrt som att kolla upp i taket i 45 minuter!!

2009-11-17 @ 17:16:58
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0