Alla vi som hatar Adam klappar nu!

Morsning! Här kommer ett inlägg om mig och det betyder alltså att jag inte är sjuk. Min syrra är tydligen frisk nu endå så jag kanske klarar mig om jag har tur. Igår hade hon jättehög feber och såg konstiga syner som t.ex att Andreas flög runt uppe i taket i hennes rum. Och idag när jag kom hem så satt hon och spelade på sin leksakskeyboard och var helt frisk. Nu kan jag iallafall förflytta mig runt i lägenheten och andas in luften. Det känns bra för jag ofantligt trött på att sitta instängd i mitt rum med mössa och halsduk eftersom att det är så kallt bara för att jag envisas med att ha öppet fönster.
Ikväll ska jag dansa och det var fasen inte igår som jag var där sist asså! Sist jag gick på dansen var innan höstlovet så jag kommer antagligen känna mig rätt efterbliven.

Juste imorogn har jag sovmorgon för att våran etiklärare är fortfarande borta. Det bästa av allt är att vi har henne sista lektionen också så vi har bara en lektion imorrn. Sug på den ni!

Kommentarer
Postat av: Du vill ju ha Olle

KLAPP KLAPP!

2009-11-11 @ 22:38:14
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0