You just hate me because i'm black!

Jobbat idag. 11-16. Tillåt mig zzzzova, det här måste varrit den segaste dagen på länge. Har så satans ont i fötterna att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag kommer förmodligen somna snart, så rolig blir min lördag.

I natt hade jag en konstig dröm, jag drömde att det kom in en man i min lägenhet så då tog jag fram en kökskniv och högg honom ett par gånger men han dog aldrig och då fortsatte jag hugga honom i ansiktet tills han dog. Då dumpade jag hans kropp ut genom balkongen och sen kom polisen och hämtade mig och satte mig i finkan. Sen började jag gråta för min chef sa att jag fick sparken. Sen vaknade jag. Intressant va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0