Vi ska ha ett armband meee

Hej alla grillade fläskkotletter :) Idag var det tisdag vilket innebär lång dag så vi skippade engelskan och tog en sovmorgon istället. Först alektionen då var processrätt där vi hade genrep inför processpelet och det gick ju bra som ett gorilla-anus...dåligt alltså. Menmen, man får väl göra bättre ifrån sig på den riktiga uppvisningen.
Annars så var dagen som vanligt, lunch, spanska, samhäll och filmkunskap och sen skulle Dr Phil åka hem och jag och Sankte Per gick in på Hemköp och beskådade hyllan med bakelser och funderade på om det skulle märkas om vi tog en tugga av chokladbollarna. Tillslut så tog vi oss i kragen och gick ut därifrån innan vi skulle börja äta på alla bakelser. Men jag kunde inte låta bli att köpa 2 kexchoklad och en dajm och Reidar från Rederiet köpte en Fanta. Sen missade vi tåget och satt i kylan och väntade på nästa tåg som tillslut kom och då åkte vi hem.
Btw så sitter väl Elin aka Elefantballe på ett plan till Spanien nu. Jag är inte alls avundsjuk.

Och ikväll är det kvalet till ESC om jag inte minns fel. Sverige kommer väl antagligen loosa så hårt som alltid. Inte ens någon idé att kolla, men eftersom att jag är så torr så kommer jag nog antagligen kolla ändå. Iallafall tills Desperate Housewives börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0