Vad gör du? Sköljer...

Idag började vi klockan 10 och skulle lyssna på nån astrist snubbe som föreläste om FN i 1½ timme! Zzzzzzz. Sen var det iallafall lunch och då käkade vi på Donken men vi snålade asmycket och delade på Sniffs rikskuponger bara för att vi skulle kunna käka igen sen efter skolan. Efter lunch skulle vi ha natur men vi fick bara papper och sen fick vi sluta så det tackar man för. Då åkte vi direkt in till stan och tjackade ett par schyssta pjuck. Eller egentligen 3 stycken, vi köpte 3 och betalade för 2 för vi är så ekonomiska av oss.
Sen stack vi bort till Donken och satsade stenhårt på resterande rikskuponger. Mätt blev man iallafall :)
Juste, jag har årets fetaste skavsår för den som undrar. Det är ju skavsårsäsong nu. För mig iallafall. Jag pinar mig genom maj/juni varje år med mina fötter.

Skönt med långhelg också, det behövdes verkligen.

 



Bild 1: Fika
Bild 2: Mattis Rövpappa med sin muffinsprilla
Bild 3: Birk Borkason testade också på snus med chokladmuffinssmak

Kommentarer
Postat av: Kofi Annan

hahahaha va sexiga vi e med våra muffinsprillor!

Gud va fin våran bricka ser ut! välorganiserad liksom! ;)

2009-05-20 @ 18:37:29
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0