Titta en massa vatten!

Idag har vi bara haft onödiga lektioner. Först civilrätt som vi inte gjorde någonting alls på, man fick bara snacka med läraren om betyg men jag vill inte snacka med henne för hon e så fågelaktig och jag orkar inte höra hennes röst. Sen skulle vi ha natur men vi slapp så vi gick och käkade lunch istället. Idag blev det kycklingrulle på Del Fornaio. Skitmysigt att sitta ute i solen och käka. Men inte lika mysigt när den äckligaste luffaren jag någonsin skådat knatade förbi vårat bord. Luffare borde bannlysas nära restauranger!
Sen gick vi iallafall tillbaka till skolan och hade håltimme för att sedan ha en jätteonödig engelskalektion. Sen fick vi äntligen gå hem. Imorgon har vi processpel också. Jag och Stina ska spela försvarsadvokater och det kommer ju gå bra...eller inte.
Usch vilket trist inlägg, nu ska jag vänta på att Boston Tea Party. Hur ska jag fördriva tiden i 25 minuter? Jag ska nog baka något onyttigt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0