Staden Townsville!

Idag hade vi vårat processpel och det gick faktiskt bra. Vi vann målet så det kändes grrrrreat ;) Sen mötte vi Stina som hade försovit sig och gick och käkade på Subway. Vi satt ute i solen och käkade idag igen och stektes som grillkorvar. Efter det gick vi tillbaka till skolan och hade spanska men man fick sitt avart man ville och öva inför provet så vi begav oss till biblioteket och satt och klottrade i en Metro-tidning istället. Sista lektionen var samhällskunskap och sen slutade vi. Då mötte vi upp Torres och åkte hem. När jag kom hem satte jag mig på balkongen och stekte och kollade på Dum&Dummare. Sen blev det dåligt väder så jag gick in istället. Jag är sugen på något onyttigt. Förvånansvärt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0