Shingelingelinglingling

Hejsan hoppsan! Åkte till Sumpan vid halv 11 och käkade på lunch på Subway med Sniffs och Snoffs innan skolan började. Sen gick vi till skolan och gjorde vårat spanskaprov som gick helt okej och sen slutade vi. Då satte vi kurs mot Stinsen för att jag och Sniffs skulle ju somsagt köpa klänningar. Stina hittade en på Ginatricot och jag haffade en på Vero Moda. Efter några timmar där åkte vi hem och resan hem var ju rena skämtet. Vi missade  princip allt som går att missa. Först bussen, sen tåget och sen tåget igen från Karlberg. Menmen, man kan inte jämt ha tur.
Imorgon ska jag jobba. Skitroligt, speciellt med några miljarder människor som ska kolla på Stockholm Marathon kommer komma in och käka. Stackars dom som ska springa i värmen säger jag bara. Skulle aldrig utsätta mig för något sånt, men man får väl stå och skratta åt dom när dom springer förbi Donken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0