Pojken i glaskulan

Idag var det en onödig skoldag men jag älskar såna slappa dagar så det gjorde inte mig någonting. Vi hade iallafall svenskatal, lunch, håltimme och en samhällslektion som vi inte gjorde ett skvatt på för att jag, Svenne och Frippe hade inget material till arbetet vi skulle göra så vi hängde gubbe och körde en ritlek. Sen kom läraren och sa att vi skulle utnyttja tiden till något bra så vi tog första bästa tåg till stan och gick till Grönan. Fast Faun-Fille skulle hem så det blev bara jag och Stalin. Vi tänkte sätta något slags rekord i att åka Insane så därför åkte vi den 11 gånger på rad. Det var ändå svinigt lite folk, ingen kö alls så det gick ju smidigt. Men i slutet blev man lite yr i bollen men det är ju så sjukt kul. Sen åkte vi hem och just nu känns det som att min hjärna är kvar någonstans uppe i Insane, jag kan liksom inte tänka klart. Ska iallafall gå in och duscha nu och sen ska jag väl antagligen kolla på ESC-kvalet för jag har inget annat för mig.

P.S Pojken i glaskulans riktiga namn är ett mysterium...

Kommentarer
Postat av: Hasch Kim som egentligen heter Patrik som mer låter som en bajskorv

hahaha vi kan de där med att utnyttja tiden på bästa sätt iaf!

Asså den är så rolig och beroendeframkallande liksom, man kan inte sluta åka den. God bless it liksom :P



och ja, pojken i glaskulans namn är ett mysterium, nästa gång ja e på grönan ska jag ha en lupp med mig!

2009-05-14 @ 22:03:14
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0