Oldsbeach

Idag var det onsdag vilket innebar sovmorgon till 10.00 och mentorstid, naturkunskap, lunch på McDonalds och samhällslektion i datasalen där vi skulle börja med våra arbeten och vi gjorde faktiskt klart våran enkät tro det eller ej. Sen åkte jag hem och skrev mitt svenskatal som jag ska hålla imorgon. Det blev inge bra men wtf, jag är ingen proffstalare. Sen skulle jag läga mat för både mamma och Andreas skulle jobba över så jag bestämde mig för att göra stuvade makaroner (hittade inget som passade till så det blev bara makaroner) men som dom flesta vet är jag inte direkt någon mästare i köket. Mjölken var gammal med massa vidriga klumpar i och så brände den fast i botten men ändå skulle jag försöka äta denna äckliga sörja för att jag orkade inte laga ny mat. Jag kan säga att det var det vidrigaste jag ätit, iallafall topp 10. Det smakade för fasiken bränd skåning om makaronerna och klumparna i mjölken var kvar bland makaronerna så jag höll på att spy när jag fick in en sån i käften. Det resulterade i att jag kastade bort allting. Nu vet jag inte vad jag ska äta för jag är inte så fantasifull av mig när det gäller mat.
Jag tror att jag tar och åker till Oldsbeach nu istället. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0