Kapsyl

Godmorgon Sveriges framtid! Igår orkade jag helt enkelt inte skriva något. Jag skulle egentligen ha pluggat på spanskaprovet men det fanns så mycket annat som jag kände ett starkt tvång till att göra istället. Som t.ex att borsta marsvinen. Jag brukar knappt ens hålla i dom annars men nu kände jag verkligen att jag kunde göra vad som helst bara jag slapp plugga för det är så ofantligt tråkigt. Fast spanskaprovet känns lite som en baggis, man borde kunna det som kommer så jag tar det som det kommer. Vaknade vid 8-tiden och tänkte att jag skulle börja plugga lite men nu sitter jag här 1½ timme senare och har fortfarande inte börjat plugga. Det kom nåt ivägen för mig den här gången också, fast denna gång DN Bostads-tidningen som låg på bordet och den var riktigt fet ska jag säga så det enda jag har hunnit med sen jag vaknade är att kollat i den så nu får jag ta och lägga på ett kol. Fast jag ska ju inte gå hemifrån förren klockan halv 11 så det är kanske inte så bråttom iallafall..
Igårkväll kollade jag på Grannfejden. Dom bråkade om ett träd. Riktigt bra program asså!
Efter spanskaprovet så ska jag åka till Stinsen med Stins Stina och Stins Fille och tjacka en klänning. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0