Hej tjejer! Hej Filippa!

Idag började vi 10 med mentorstid och sen fick man göra vad man ville, typ jobba men kompletteringa och sånt men jag och Sigfrid klottrade i en tidning istället som vanligt. Vid 11 gick jag, Pitte och Fitte till Donken och käkade lunch. Sen gick vi tillbaka till skolan och hade 2 timmars naturkunskap som jag inte kunde koncentrera mig på. Efter det fick vi äntligen sluta och då åkte vi in till stan för jag och Stina skulle köpa en klänning men det är bara fettostolekar kvar så vi satsar på Stinsen istället. Vi såg iaf Kissie inne på Ginatricot vid Hötorget, ful om stryk i sina fiskläppar och fejkade hår.
Nu har jag precis druckit en liter Brämhults hallondryck. Hej då era fruktkakor aka Pekka Heinos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0