Har du tagit min haschpipa?

Som ni kanske märker har jag varit spårlöst sen i onsdags. Det beror på att jag inte har orkat skriva helt enkelt. Men nu känner jag att lusten börjar komma tillbaka och under dom här 3 dagarna som jag har varit på en liten ö utanför Mauritius så har jag både hunnit med Gröna Lund, ätit pommes pinnes, spelat in en video och bara stått och glott (jobbat alltså).

Idag jobbade jag ju 12-16 och det var svinlite folk så det fanns ingenting att göra. Som vanligt alltså, fast utan folket. Det kom iallafall fram en ful gubbe som pratade finlandssvenska och sa att han tyckte att sin hamburgare var för salt. Sen gick han. Han åkte förmodligen hem till sitt alkisland och åt av sina egna hamburgare eftersom att det inte passade i Sverige.
Jag har även kommit underfunn med 2 saker under dom här 3 dagarna. Den första är att jag hatar pensionärer och gamlingar av alla dess slag! Dom tror dom äger hela världen med sina käppar!
Sen har jag kommit på en till grej. Jag älskar att läsa bostadsdelen i DN. Nu ska jag koka en mås. Jag är fruktansvärt hungrig.



Förresten, här är vårat senaste verk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0