Halm och blast

Hey how are you, hey how are you, hey how are you!
Igår skrev jag inget för jag hade hur mycket som helst att plugga till idag eftersom att vi hade 2 prov och sen kraschade ändå min dator. Den har typ fått svininfluensan så den måste botas.
Idag började iallafall 09.45 med processrätt där brottmålsgruppen skulle redovisa sin rättegång. Sen var det lunch och efter lunchen var det bara att sätta igång och plugga inför samhällsprovet och filmkunskapsprovet. Tråkigt, tråkigt. Aja, samhällsprovet gick dåligt och filmkunskapsprovet gick väl okej men inte jättebra. Sen slutade vi och jag mötte upp pappa och så hängde jag med till hans kontor för han skulle fixa nåt och sen åkte vi tillbaka till Sumpan och käkade middag på Texas Long Horn. Efter det så gick vi till Godismonstret (som egentligen heter Filmkedjan men har man växt upp med Godismonstret så har man) och hyrde Yesman och köpte godis. Sen gick vi upp till lägenheten och kollade på filmen och svullade. Vid halv 9 åkte jag hem till mamma igen för jag har ändå inga kläder eller nånting kvar i lägenheten i Sumpan så det var lika bra att åka hem.
Nu har jag kollat på Desperate Housewives och nu ska jag ta en dusch, skål på er!

Juste, jag fick MVG på civilrättsprovet som vi gjorde igår. Hatten av liksom för jag hade typ inte pluggat nånting, men min teori är att jag mindes lite från 1:an när jag läste Företagsekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0