Full fart i schínkan

Usch vad snabbt denna söndag gick. Idag har jag iallafall hunnit vara hos mormor och fikat och städat mitt rum. Fast det tog ju sin lilla tid för alltid när jag ska städa så kommer jag på nåt annat som jag måste göra. Idag t.ex så "råkade" jag lägga mig på min säng och somna. Vips så var klockan halv 6 och då hade mamma och Andreas vart och köpt pizza så jag svullade i mig en hel fet pizza. Hade iof inte käkat nån lunch så jag var rätt hungrig.
Nu sitter jag och kollar på Singing Bee och dricker sodastreamat vatten i ett glas från IKEA som är tillverkat i Ryssland. Fy så äckligt, kan ingen spränga Ryssland i luften!
Sen ska jag kolla på Wipeout och sen Söndagsparty med Filip och Fredrik. Ta fram anteckningsblocket och skriv upp det är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0