Får jag äta på sitt skägg?

Idag hämtade pappa upp mig vid 12-tiden och så åkte vi till en liten rutten ort fylld av somalier utanför Hedesunda och hälsade på gammalfarmor. Även farmor och farfar var där så då fick jag träffa dom också. Vi käkade iallafall lunch som bestod av lasagne, och om ni känner mig så vet ni vad jag tycker om lasagne...Jag fick iallafall tvinga i mig den vidriga maten och sen fikade vi och sen åkte pappa och jag hem igen. I bilen underhöll jag mig med att kolla igenom hela säsong 2 av High Chaparall med Filip och Fredrik. Sjukt länge sen jag kollade på det.
När jag kom hem till mamma igen så går jag in i köket och vad är det för middag som står framdukat på bordet? Jo, lasagne! Vad har jag gjort för att förtjäna det här!?
Äsch, jag käkar pommes pinnes och Ben&Jerry's-glass istället. MYCKET godare. Ikväll är det Söndagsparty också, missa inte det för då ska jag skjuta er med en k-pist som jag förvarar i min källare. På tal om källare, ska nog gå ner dit nu och hänga med knarkarna. Kanske har dom sparat lite kokain till mig så att jag blir extra glad i hatten en söndagskväll som denna. Tjipp

Btw, sodastream-smaken som skulle smaka Red Bull var inte särskillt god. Det känns som att dom hade hällt i en aning för mycket tjurpiss. Jag skulle nog ge den en 2½a av 5 stjärnor. Nu vet du det Stefan Sak, fast det uttalas Sauk eftersom att du är gotlänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0