ESC

Norge vann ESC och Sverige loosade så hårt som vanligt. Det spelar liksom ingen roll vad vi skickar, vi kommer ändå bland dom sista. Det var iallafall bra att det inte var något sovjet-ryss-balkan-land som vann för dom ä'r så töntiga och ska kompisrösta. Jag tycker att dom ska kickas från Europa.
Grattis Norge får man väl säga, men han som sjöng såg ju ut som Nils Karlsson Pysslings anhängare Bertil eller vad han heter. Äkta norsk låt som ska vara så hurtig och glad. Aja, skitsamma bättre än att anuset från Armenien vann iallafall.
Igår hann jag inte plugga, eller jag orkade inte när jag kom hem från jobbet rättare sagt så det är väl bara att sätta igång att plugga nu. 3 prov på 2 dagar liksom. Fast om jag känner mig rätt så kommer jag fastna framför datan och sitta här i några timmar och sen är det plötsligt kväll, oops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0