È jag i Malmö eller é jag i Malmööööööö!

Onödig dag. Skola från 13.10 till nån gång vid halv 4 men jag och Sigge fattade ju såklart inte att vi inte skulle vara med på svenskan på morgonen så vi kom ju dit kvart i 10 ändå. Hej fetto-håltimme liksom. Men vi underhöll oss på vårat lilla sätt så tiden gick rätt snabbt ändå. Efter lektionen i samhällskunskap skulle vi simma men vi hade tydligen klarat det vi skulle så vi behövde inte vara där. Fast vi simmade typ 2 längder ändå, det var det man orkade liksom.
Sen mötte jag pappa och hängde med han på nåt ärende i Huddinge och sen åkte vi till Kungsholmen och käkade på O'Learys och nu sitter jag här proppmätt och om möjligt ännu större mage än innan.
Nu ska jag klä ut mig till Ernst Billgren och måla av kungafamiljen som ankorrrrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0