Do you think i'm shitting you!?

Igår ändrades planerna lite så jag mötte upp Elin, Fille och Tess vid stationen så åkte vi till Thorhildsplan och Mötte Tina och hennes kompnajoner. Sen gick vi bort till Rålis och satte oss bland alla folk. Det var jättetrevligt men när vi tände eld på våran grill så kom det några wesserschmitt-poliser och sa att vi var tvugna att släcka den för det var eldningförbud och efter att Tina hade käftat lite med dom så var vi tvugna att släcka. Då kom Tina på den geniala idén att i skulle ta med oss grillen till ett annat ställe och grilla korvarna och sen komma tillbaka med färdiggrillad mat. Jag, Elin, Fille och Tess och några av Tinas kompisar satt kvar och vaktade filten medans Tina och dom andra gick och grillade. Under tiden så satt vi och käkade upp typ 1 kg godis så när dom kom tillbaka med korvarna en timme senare var vi proppmätta och det var så svinigt kallt att jag höll på att frysa häcken av mig. Då ringde Elins brorsa och sa att det var värsta festen på Viksjö Gård så vi bestämde oss för att åka dit istället. Det skulle åtminstånde vara inomhus. Vägen hemåt var rätt dryg för vi missade t-banan och sen fick vi vänta en kvart på pendeln men Fille underhöll oss genom att prata danska hela vägen till Barkarby. När vi kom till Barkarby så ringde Elins brorsa igen och sa att det tydligen hade blivit bråk där så dom hade stuckit därifrån och då kändes det ingen idé att gå dit när man inte känner nån och det bara var massa bråk så vi stack hem istället. När jag kom hem var jag väldigt nerkyld och det var inte så jättebra för min hals för när jag vaknade imorse så kunde jag bara väsa fram massa ord så idag har jag legat och sovit typ hela dagen. Menmen det är smällar man får ta när man går ut fast man har feber.

Nu ska jag klä på mig och sen träffa min pappa och käka middag nånstans.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0