Det här är inget inlägg. Det är en KEPS!

Idag var det som sagt Stockholm Marathon inne i stan och det var riktigt mycker folk på Donken. Dessutom var alla chefer där, alltså ungefär 10 st så det var inte läge för att slappa idag. Jag stog iallafall och glodde på idioterna som sprang loppet i hettan. Något sånt skulle aldrig falla mig in, jag skulle ändå komma fett sist. Några andra idioter var några som gick runt utklädda i isbjörnar (varmt?) och delade ut Vicks Blue i nån ny variant. Snacka om att man skulle dö av värmeslag i den där kostymen. Annars gick dagen hyffsat snabbt jämfört vad det brukar göra. Kanske berodde det på att det var mycket folk. Fille och Ylva kom in och hälsade på mig också :) Jag såg även en exakt kopia av Maaakus från Vaaaberg. Himla roligt.
Efter jobbet tog jag tuben till Globen och mötte upp mamma, Andreas och Johanna för vi skulle käka middag hos Andreas mamma. Jag hatar egentligen såna där torra middagar men maten var faktiskt god. Sen kom mamma och Andreas på att dom ville flytta till Blåsut eller Johanneshov eller vad fasen det heter. Tack liksom. Aja, känner jag dom rätt så kommer vi bo kvar där vi bor.

 

 

 

Bild 1: Jag pyntade med ballonger på jobbet
Bild 2: Tidsfördrift
Bild 3: Andreas mamma bor ganska nära Globen
Bild 4: Bobbo Krull
Bild 5: Checka in stugan som dom har satt dit på taket på Globen. Det är faktiskt en hel stuga som är 3 meter hög tro det eller ej. Vilket kanonläge.
Bild 6: Man kan tolka det som Fredriks frisyr eller möjligtvis Carina Bergs frisyr

Kommentarer
Postat av: Jarmo Heinonen

hahahaha hallå! den där rubriken hade jag planerat att ha imorgon! Medan jag satt och kollade på robinson så var ja tvungen att skriva ner de på anteckningar i mobilen så ja skulle komma ihåg de till imorn. så nu går ja in på din blogg å ser att du använt den ahah! va stört :P ;)

2009-05-30 @ 23:04:02
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Ellenor Pierre

men hörr jarmo är det sant! hahah vad stört asså :P

2009-05-31 @ 08:56:32
URL: http://notdirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0