Cykel på köpet

Igår efter en onödig skoldag stack jag och Stiffe in till Kungsan för det var Rix FM-festival lite senare. Vi hade iallafall bra platser, nästan längst fram men är det inte muppar som vrålar bakom än så är det fjortisfyllon. Aja, när det slutade så hade vi grymt ont i benen så vi gick till centralen och åkte hem.
Idag gick jag upp megatidigt kändes det som, hade kunnat sova hela dagen men nej, här ska man upp och jobba. Det gick iallafall asfort på jobbet idag för vi ansiktsmålade så idag ska jag inte alls klaga på mitt jobb.
Har inte hunnit plugga nåonting idag heller så det får bli imorgon. Jösses, jag måste plugga inför 3 prov imorrn asså. Skjut mig snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0