Bertil Blåsläpp

Idag vaknade jag upp rätt tidigt och kände att jag inte skulle orka jobba för min röst är fortfarande väldigt haschig och jag mår inte så jättebra än så det kändes onödigt att åka och smitta ner massa människor. Istället så åkte jag med mamma och Andreas till Ingarö där Andreas pappa har ett hus men eftersom att han är i Spanien just nu så lånade vi huset över dagen och satt och solade och slappade. Snacka om bondigt det kändes när vi skulle åka och handla lunch på pizzerian. Man kände ju för att dra på sig hängselbyxorna och sätta på sig stråhatten liksom. Det var iallafall världens minsta pizzeria och en endaste person som jobbade där inne. Kul. Jag tog en kebabtallrik och jag tror inte att den var helt okej för hela eftermiddagen har jag mått illa och varit spyfärdig. Särskillt i bilen på vägen hem. Annars har jag bara solat och druckit mängder med Red Bull. Nu ska jag dricka vatten för den som vill veta. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0