Återfall

Efter gårdagsen inlägg så började jag känna mig jättekonstig och la mig därför i sängen. Där låg jag sen hela kvällen och orkade inte röra mig ur fläcken. Nån gång efter "Jag vet vad du gjorde förra lärdagen" började jag känna mig riktigt illamående också och hasade mig därför in på toaletten för att vara på den säkra sidan. Det där illamåendet som jag hade var Globen-klass på asså! Det var riktigt nära, men med min extrema talang att hålla tillbaka en spya så klarade jag mig. Sen började jag darra i hela kroppen och jag visste inte om jag var hungrig eller mätt, om jag hade ont i huvudet eller inte, om jag skulle ligga eller sitta, om jag skulle kolla på tv eller sova. Jag kände mig rent ut sagt helt cp-störd i hjärnan. Sen somnade jag iallafall och idag vaknade jag upp och mådde exakt lika dåligt som jag gjorde när jag somnade, förutom illamåendet som har förvunnit en aning. Jag blev även extremt förkyld under natten så nu sitte rjag och snorar också. Halsen gjorde ont redan innan.
Usch, jag vet inte vart jag ska ta vägen jag vill sova men kan inte, jag villa kolla på film men orkar inte. Jag vill sitta vid datan men det orkar jag inte heller så jag går väl och gräver ner mig nånstans nu då. Tack för den här tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0