Thank god it's friday

Idag började vi 08.35 med filmkunskap och sen civilrätt. Fick G- på förhöret som vi gjorde förra veckan kors i taket med tanke på att den enda gången jag kollade på orden var 5 minuter innan lektionen började så jag var väl förberedd på ett IG. Sen var det iallafall lunch, men i trappan så hör vi pötsligt en duns och är vi tittar bak så halvligger Fille i trappan och hennes klack på skon hade gått av. Precis när hon ramlade så kom Olof också så pricken över i:et hade varit om hon hade ramlat över honom. Vi fick iallafall årets skrattatack och Stina sprang upp till skåpet för att hämta ett par extraskor som hon hade där så att Onkel Fetser slapp gå haltandes på en klack resten av dagen. Under tiden så försökte jag och Fjongen att slå loss den andra klacken också men utan reslutat. Sen kom Stina med skorna och vi gick bort mot Subway och Phyllis dumpade sina trasiga skor på andra sidan staketet vid järnvägen. Vi skippade spanskan sen för Fille skämdes en aning så istället drog vi in till Kungsan och gick runt lite och fördrev tiden. Sen åkte vi tillbaka och hade naturkunskap och sen slutade vi. Då mötte vi Elinpelin så åkte vi till Jakan för Stroppe skulle pröjsa för sina linser. Sen gick vi runt lite i centrum och sen hände lite roliga grejer, men inget som jag tänker dela med mig av i bloggen.

Nu har jag druckit 1 liter Coca Cola och en halv liter hallonsoda. Juste, jag måste göra samhällsgrejen oxå. Eller så gör jag den imorgon..Det känns inte så lockande att göra den nu faktiskt. Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0