Stockholms Universiet och magsjuka

Igår när jag kom hem från skolan så var Andreas magsjuk. Min första tanke var NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!. Jag är typ räddare för magsjuka än för döden. Helt sjukt men jag har inte spytt sen 2002. Jag kan bara inte. Men jag har nåt konstigt betéende som gör att varje gång någon i familjen blir magsjuk så tror jag automatiskt att jag också har det på en gång så i natt har jag legat vaken och inväntat magsjukan. Den slog aldrig till så jag åkte till skolan imorse och var nervös att jag skulle bli sjuk i skolan, men jag gör alltid grejer större än vad dom är så det blev jag såklart inte.
Vi hade iaf engelska, processrättsprov (som gick gorillaröv) och sen gick vi och käkade lunch. Jag och Stina mötte Madde och gick till Subway ([email protected] var sjuk). Sen gick vi tillbaka till skolan och inväntade spanskan och sen skulle vi till Stockholms Universitet för att gå på öppet hus. Det var fett onödigt så jag, Stina, Madde och Naz stack därifrån efter en liten stund och åkte hem istället.
Nu sitter jag här och inväntar magsjukan åter igen. Fast om jag känner mig rätt så klarar jag mig nog ännu än gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0