Ses vi på kyrkan ikväll då Daviiiiiid?

Idag var det torsdag vilket innebar svenska klockan 09.45 och sen lunch, Det blev nachostallrik på Del Fornaio. Sen var det håltimme och klockan 13.10 började samhällen som varade i en timme och sen kutade jag, Stroppe och Floppe till t-banan för att åka in till centralen och sen vidare en bit bortom Globen för den blivande Filippa von Fijools svensexa. När vi gick från t-banan så mötte vi han Idol-killen/kocken/fettsäcken/Du-är-vad-du-äter-offret Alexander. Han klampade fram så vi trodde att det blev jordbävning, haha nejdå nu skämtade jag allt. Det var iallafall svinigt kallt ute såv i gick igenom Globen centrumet och där var det massa artister från Melodifestivalen som uppträdde, bla Måns Zelmerlöw, Molly Sandén och EMD. Vi knallade iallafall igenom det avlånga centrumet med en varsin Coca Cola och sjöng "If I were a dog" med falska sångröster och jag pratade med Dogge Doggelito-dialekt och sen går Erik från EMD förbi oss för han hade gått bakom oss hela tiden utan hatt vi hade märkt det. Det var ju tur att man inte rapade ashögt iallafall för det hade ju känt lite pinsamt. Vi fortsatte vår färd mot svensexan och där tar berättelsen slut. Locket på säger jag bara.
Nu ska jag göra mig iordning för jag är riktigt trött efter den här dagen, god natt habitantes!

Juste Fille blev Punk'd av Ashton Kutcher på svensexan. Det hade man inte väntat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0