Powerking

Idag vaknade jag vid halv 10-tiden och sen hängde jag med familjen till Coop i Kungsängen för jag skulle tjacka hårfärg b.la. Sen åkte vi hem och jag gick ner till stationen och mötte upp dom 3 mongoliska hästarna. Vi åkte iallafall in till stan och gick runt lite och sen hamnade på på Donken på Nybrogatan och satt där och planerade inför en grej tills städaren tyckte att det var dags för oss att gå. Då gick vi till Hemköp på Åhléns där jag och Stins Stina köpte 4 Powerking att kalasa på.
Sen åkte vi hem och jag ska vänta på att Elin och Stina ska skicka en grej. Ikväll är det Robinson på tv, flipp eller flopp? Fast det kan man nog inte avgöra förren man har sett det iof..

Kommentarer
Postat av: Harald Tröjtiger om man ska stava som de låter

nej FlippAN!

2009-03-21 @ 18:08:59
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Malin Bayard

flippAN är min häst

2009-03-21 @ 18:27:50
URL: http://notdirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0