Överkörda

Usch, jag har legat vaken hela natten och mått illa, det är verkligen något fel på mig och jag undrar vad det är! Jag är ju fullständigt onormal med mitt illamående. Aja, idag var det en vanlig trist skoldag, hände inte specielt mycket förutom att vi blev påkörda 2 gånger imorse först av en mindre lastbil och sen av en vanlig bil. Idioter asså!
Förövrigt är jag fortfarande sjuk, kan man få bli frisk nån gång liksom? Efter skolan mötte vi "Eliiiin, jag arbetar fortfarande!" och så gick vi in på Hemköp för jag och "En kastanj är dyrbar" skulle köpa cola. Sen gick jag hem till pappa och där kom jag på att jag hade glömt lite grejer hos mamma så han skjutsade mig dit och påvägen hem stannade vi på City Gross i Bromma och handlade middag. Tacos, yummie! Både till lunch och middag idag, det kan inte bli bättre. Har jag tur får jag äta rester imorgon.
Nu har jag suttit och kollat på "Irene Huss - Tatuerad torso" för pappa hade tagit alla mina dvd-filmer till Värmdö (varför liksom!?) så jag rotade runt lite bland filmerna som låg hemma och fann denna. Den var faktiskt bra, en aning vidrig bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0