Onsdag den 11 mars 2009 för den som undrar

Idag började vi klockan 10.00 med mentorstid, sen halv 11 fick vi dela in oss i grupper och varje grupp fick en digitalkamera som man skulle använda till att ta kort på varandra för att dom ska läggas ut på nån hemsida. Sen skulle man skriva en kort presentation. Min blev verkligen kort om man säger så. Och på fotot såg jag ut som en schimpans.
Sen fick man iaf gå och käka så jag, Stina Dabrowski och Filippa Reinfeldt gick till DOnken och käkade. Sen gick vi tillbaka till skolan för att ha lite naturkunskap där man skulle labba.
Vid 2 slutade vi och då åkte jag och Stina till Jakobsberg centrum för hon skulle till optikern klockan 4 så jag höll henne sällskap tills dess. Vi satt bland annat på en bänk och såg en Hasse Aro look-alike.
Sen gick jag hem och inväntade Elin som skulle köpa mitt busskort :)
Imorgon ska vi ta ut Fillefjong på en svensexa. Det kommer bli kul. Mer än så säger jag inte. Locket på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0