Om jag var en hund

Idag började vi 08.35 med filmkunskap och sen civilrätt med läxförhör som gick apdåligt eftersom att jag inte hade pluggat. Man fick iallafall gå när man var klar så vi gick och käkade lunch på Food Court och sen tillbaka till skolan och Olof var inte där så spanskan var inställd. Alltså satt vi i biblioteket och gjorde ingenting i typ 2 timmar. Sista lektionen var iallafall naturkunskap och sen var det äntligen helg. Halleluljah, och imorgon ska jag jobba som pricken över i:et.
Förövigt så känns det som att jag ska spricka för jag har smällt i mig en hel kebabpizza. Nu ska jag nog fortsätta mitt ätande, det är ju bäst att käka upp sig lite inför imrgon eftersom att då äter man inte lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0