Marsvin

I natt har jag vekrligen sovit dåligt. Har legat och tänkt på massa saker typ hela natten och sen vaknade jag halv 8 och var jättepigg så jag klev upp. Klockan 12 började jobbet och det var bajstråkigt idag. Vi hade utvecklingssamtal men jag hann inte så det blir väl antagligen nästa lördag. Efter jobbet så tog jag tuben till Sumpan och sen pendeln hem. På tåget så satte det sig en vidrig gubbe framför mig som typ va värsta uteliggaren och luktade rök och alkohol och det värsta var att han satt och käkade på en macka så det ba hängde korvslamsor ur hans käft! Jag kunde typ inte andas på hela vägen. Äckliga människa!
När jag kom hem så hade mamma, Andreas och Johanna precis kommit hem från Bromma där dom hade varit och tjackat 2 stycken marsvin med mittbenor! Först tänkte vi att dom skulle heta Kicken och Noppe, men sen tyckte Johanna att dom skulle heta Lill-Erik och Bert men det ville inte mamma. Sen kläckte jag ur mig som perfekta namnen för dom här små svinen. Dom ska heta Filip och Fredrik. Välkomna hem till oss, dom kommer typ dö här pga av ljudnivån.

Kommentarer
Postat av: Lille Bard

ååh då kommer vi få hälsa på Filip och Fredrik imorgon!

Undrar om Fredrik kommer ropa på fille såhär ba "fÌÌlip!" ;)

2009-03-07 @ 18:31:36
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0