Koh Phangan

Idag hade vi skola tills 15.00 och sen mötte jag upp pappa så var jag och hämtade lite grejer i hans lägenhet och sen åkte vi in till Söder för att käka middag. Vi åt på den i särklass häftigaste restaurangen jag har skådat. Thairestaurangen Koh Phangan på Skånegatan närmare bestämt. Den rekomenderas starkt och maten var supergod. Vid 6-tiden var vi klara så då promenerade vi bort till Stockholm södra och tog pendeln. Pappa klev av i Sumpan och själv fortsatte jag mot Jakobsberg en förort.
Snart börjar sista avsnittet av "Den rätte för Rosing". Patetiskt program egentligen men man måste ju kolla om hon väljer 22-råingen eller 19-åringen. Kul för hennes dotter omh on väljer 19-åringen. "Hej det här är min styvpappa, han är 4 år äldre än mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0