Kalla mig sill!

Jag orkar verkligen inte blogga dom veckorna när jag är hemma hos pappa för här är internet så jävulskt segt att man får adhd och vill kasta ut datan genom fönstret varje gång! Men nu tar jag den risken och skriver ett litet inlägg.

Idag var vi lediga så jag, Stina Sauk och Fille Fjong åkte in till stan. Först åkte vi till Söder för att uträtta ett ärende som inte ledde till någonting så vi åkte istället bort till Kungsgatan och köpte en grej. Sen gick vi till Donken på Sveavägen och käkade lunch för överblivna rikskuponger och sen stack vi vidare till Åhléns för att leta efter en grej. Vi hittade inte grejen där så vi gick vidare och letade. Jag kan inte säga vad det är för grejer för det är lite hemligt, men nästa vecka kommer ni kunna se dom ;)
Vid 4 åkte vi hem och då mötte jag pappa så gick vi ner till tygaffären för jag skulle köpa 4 meter illgrönt tyg för att sy mig en stilig mössa inför sommaren. Tänkte dela med mig till Stinstafa, Filippgloss och Hiding :) Dom behöver npg också en varm mössa i sommar.
Ikväll är det ingenting på tv. Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: il stivo

Men justitsia! Hur ska ja kunna tacka dig? En illgrön mössa? till mig?

du vet allt vad jag önskar mig för nåt! ;)

2009-03-04 @ 20:57:53
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: il stivo

kom min kommentar med?

2009-03-04 @ 20:58:22
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: il stivo

ja oj, dumbasss stivo slår till igen! sorry ;)

2009-03-04 @ 20:58:46
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0