Jäg känner vad jäg känner

Idag är det torsdag vilket innebar att vi hade svenska första lektionen och våran riktiga lärare var tillbaka. Vi snackade typ bara betyg och så, det gick rätt snabbt och sen fick vi gå och käka. Det blev en nachotallrik för våran del och när vi var mätte och belåtna knallade vi tillbaka till skolan och planerade inför en grej. Sen var det samhällskunskap där man skulle rita hur man tror att världen ser ut utan att kolla på en karta. Mitt blev inte så likt om man säger så..
Efter det tog vi masken till Duvbo för att ha idrott och det var bara bollekar. Spökboll suger kamelballe men den sista leken vi gjorde var faktiskt rätt kul. Det kändes som värsta actionfilmen typ, haha.
Sen slutade vi och jag gick hem och sen åkte jag och pappa till IKEA för jag skulle köpa lite grejer till mitt rum, samt göra ett ärende. Sen åkte vi hem till mamma för jag skulle lämna en grej där som är rätt stor så jag kan inte släpa den på tåget.
När vi var klara var klockan redan 7 så vi åkte jag och pappa hem och gled runt nere i Sumpan för att komma på vad vi skulle käka till middag men vi kom inte på något så det blev pizza på Porto Bello. Den satt fint i kistan.
Nu ska jag bygga ihop lite IKEA-grejer, det är faktiskt min specialitet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0