Har jag problem eller?

Varje gång jag har ätit nötter så får jag för mig att jag ska kvävas till döds och det är någonting jag kan leva med, men ikväll när jag hade ätit skaldjur så fick jag ett sånt infall och jag var verkligen helt sjukt störd. Jag gick runt och andades som en crackpipa och var tvungen att öppna alla fönster för att få luft men jag fick inte ha dom förbannade fönstrerna öppna för marsvinen kan dö om dom står i blåst så det var bara att stänga in mig på mitt rum och öppna mitt fönster och sticka ut skallen och suga in luften. Sen kändes det som att det var någonting som växte i halsen på mig och satte sig som ett lock så jag la mig raklång på min säng och inväntade döden, men han kom aldrig så jag slog på tv'n och kollade lite på Let's Dance istället och då k'ndes det plötsligt bättre. Nu känner jag mig nästan som mig själv igen, vilket är skönt för jag gillar inte mina psykallergianfall.
Imorgon är jag ledig från jobbet så jag ska glassa runt inne i stan med Stina den store, Filippa Fikus och Elin Eltandborste. Vi måste planera inför en grej, sen hade jag faktiskt tänkt köpa något i klädväg också. Det känns som att det var ett tag sen. Nån gång efter jul skulle jag tippa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0