Glas-stavar finns oxå där

Idag började vi 09.45 med civilrätt. Usch och fy! Sen var det natur och den lektionen gick ovanligt långsamt tycker jag. Kan bero på att jag var fruktansvärt hungrig. Sen var det iallafall lunch och vi gick till Subway för Stina hade glömt sitt matkort så vi delade på en macka, en aning fattigt kan man tänka men vi blev mätta för studen och sen gick vi tillbaka till skolan för en fet håltimme innan engelskan. På den håltimmen fantiserade vi om en väldigt sjuk men rolig sak som jag inte kan skriva här. Vi såg även en kille som hade toapapper som satt fast bak i byxan så vi skrattade en aning då.
Sen var det iallafall engelska och sen slutade vi. Ikväll ska jag kolla på "Ballar av stål". Det borde Elin också göra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0