Dá Capo

Idag började vi 09.45 med svenska där vi tjejer skulle ha redovisning och jag hade inte direkt förberett mig så mycket om man säger så...det blev alltså ingen höjdare för min del men aja, skitsamma.
Sen var det lunch och vi käkade pannkakor och efter det hade vi håltimme tills samhällen skulle börja och då passade jag på att visa mitt partytrick, haha.
Samhällen var iallafall hur tråkig som helst för jag mådde så satans dåligt att jag bara kände för att gräva ner mig under en lövhög. Vi gick inte på idrotten, utan köpte istället massa Powerking och kexchoklad på Hemköp och åkte hem.
När jag kom hem la jag mig i min säng och började skaka så att hela sängen skakade också. Jag tror att Stina har smittat mig med sin parkinson som hon hade häromkvällen.
Läskigt var det iallafall, men sen hamnade jag i nån slags dvala i någon timme och jag vet inte om jag sov eller inte.
Nu sitter jag iallafall och förbereder en redovisning vi ska ha imorrn på filmkunskapen om en regissör. Ska nog hinka i mig en Powerking nu så att man blir lite piggare,
Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Magnus Bäcklund

haha asså man blir så störd när man skakar liksom de går inte å hejda! usch och fy!



2009-03-26 @ 18:42:56
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0