Vilken ren och klingande svenska du pratar

Hej hopp! Helvete vilket Sverigeväder det blev nu då! Helt grått och regnet forsar ner från himlen. Men igår hade vi iallafall tur med vädret. Vi satt ute och grillade och tog det soft och skrattade. Sen blev det lite bråk men det försvann lika snabbt. Idag har jag sjukt ont i ryggen för jag och Stina slaggade på golvet med det är smällar man får ta. På bussen påvägen hem klev typ 80% av Viksjöskolan på och där satt jag helt trashig och kände mig hur ofräsch som helst. Ska iväg sen igen till Viksjöskolan med Stina, Elin, Fille och Ylva och kolla på deras avslutningskonsert. Snacka om flashbacks från 2007.
Nää hörrödu Göran, nu ska jag borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0