Vad blir det för mat?

Yo whiteys! Vid halv 2 mötte jag Stina så åkte vi in till stan och promenerade bort till DJurgården och tog oss en tripp in på Grönan och åkte ett par grejer. Jag kan fortfarande inte fata varför det aldrig är någon kö till Insane men skitsamma, det gör inte mig nåt.
Efter Grönanbesöket tog vi bussen bort till Nybroplan och knallade in på 7eleven och tjackade Café Cooler. Sen gick vi och satte oss och dingalde med benen där på Strandvägen och njöt av vädret ända tills det kom några feta moln som täckte hela solen. Då tog vi bussen till centralen och åkte hem.
Jag borde äta middag nu men jag vet inte vad jag ska äta. Jag har klämt i mig en hel påse chips så mat känns inte så lockande. Fast McDonaldsmat hade inte suttit fel. Synd bara att det inte finns nån Donk här i Jakobsberg, en förort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0