Hej, det är dåligt väder ute

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Andreas
3. Hur lång är du? 161 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Idol audition-filmen från 2005 igårkväll
5. Vem ringde du senast? Elin
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag är på väg hem nu" - Mamma
7. Vad är dagens planer? Sitta inne och kolla är det ösregnar utanför fönstret
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Det måste ha varit igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Halv 12
13. Har du någon gång hittat en katt? Har väl hänt
14. Vilken är din favoritplats? Inte fan är det Sverige just nu iallafall
15. Vilken plats föredrar du minst? Skåne, fyfasen!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Bangladesh och syr kläder och tjänar 50 öre om dagen
17. Vad skrämde dig som barn? Dammråttor och fåglar
18. Vem fick dig att skratta senast? Göran Persson när han kom och knackade på min dörr utklädd till gris. Nej förresten, han var nog inte utklädd
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja det får man väl ta och anta
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Dunjacka och täckbyxor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, spy är det vidrigaste som finns. Jag kan bara inte spy. Har inte spytt sen 2001 även om jag kanske skulle ha behövt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja, mot folk jag gillar
27. Vilken är din favoritglass? Calippo
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Kanske ta körkort och tjacka en schysst bil
29. Tycker du om kinamat? Yes
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller inget. Möjligtvis ett glas vatten eller coca cola om det finns
32. Sover du på någon särskild sida? Mage
33. Kan du spela poker? Nej, hur många gånger jag än försökt lärt mig så fattar ja ändå inte
34. Tycker du om att mysa? Ja det är väl mysigt.
35. Är du en beroendemänniska? Vad menas med det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nja, inte vad jag vet iallafall
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Fartish, arabish, kolgrillska och mandarin 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, man vet aldrig vad som gömmer sig på havet botten...
41. Vad spenderar du helst pengar på? Ätbara saker
42. Äger du dyra smycken? Inte vad jag vet.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, och jag skulle aldrig sjunka så lågt heller.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pitte
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett i mitt bakhuvud som inte syns
47. Vad har du för ringsignal? Inte helt säker, byter rätt ofta
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yes, dom sitter numera på min lillasyster
49. Flirtar du mycket? Nej, det tycker jag att andra kan göra
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Förra sommaren
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Jag har inget körkort, men hade jag haft det så skulle jag säkert fått det
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det finns inget tristare än böcker
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp.
56. Dansar du i bilen? Men jaa självklart...jag äger ju en hel buss
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Minns inte
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Siffran 26
59. När var du i kyrkan senast? Jag var på bröllop förra sommaren
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika roligt som jag

Kommentarer
Postat av: Roine

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Förra sommaren



hahaha :P

Jag kolalde ockås på idol igår! fast 2007 faktikst ;)

2009-06-15 @ 16:20:12
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0